Systém ISPP23plus
Informačný systém ISPP23plus
ISPP23plus je informačný monitorovací systém verejnej správy, ktorý slúži pre transparentné a efektívne riadenie, kontrolu a monitorovanie poskytnutia príspevku ktorý spravuje a prevádzkuje Pôdohospodárska platobná agentúra (PPA).
Je určený na elektronickú výmenu údajov medzi žiadateľom a poskytovateľom príspevku.
Zároveň slúži na evidenciu a sprístupňovanie základných informácií o vykonávaní SP SPP 2023-2027.
Podanie žiadosti na projektovú podporu
Podanie žiadosti na projekty realizované prostredníctvom SP SPP 2023-2027 sa realizuje prostredníctvom Informačného systému ISPP23plus.
Video návody - ako pracovať s aplikáciou ISPP23plus
- #1 - PRIHLÁSENIE a REGISTRÁCIA do ISPP23plus využitím eID
- využite nástroj Slovensko v mobile alebo Mobilné eID
- #2 - VYTVORENIE a PODPÍSANIE ŽIADOSTI
- využite nástroj na podpisovanie žiadostí - AUTOGRAM
Podpora aplikácie ISPP23plus
Metodická podpora (napr. vytvorenie a podanie žiadosti)
- E-mail: projektovepodpory@apa.sk
Technická podpora (napr. problémy s registráciou alebo prihlásením sa do systému)
- E-mail: helpdesk.ispp@apa.sk
- kontakt: 0918 612 429 (klapka č.4)
- technická podpora je dostupná v pracovných dňoch od 09:00 hod. - do 15:00 hod.
Otázky a Odpovede - podpora pre používateľov ISPP23plus
V tejto časti nájdete ODPOVEDE na NAJČASTEJŠIE KLADENÉ OTÁZKY k informačnému systému ISPP23plus a k spôsobu predkladania ŽIADOSTÍ o PRÍSPEVOK.
- Ak máte otázky týkajúce sa METODICKEJ PODPORY projektových intervencií Strategického plánu Spoločnej poľnohospodárskej politiky 2023-2027, ktoré nenájdete v príručke pre žiadateľa alebo v PRÍRUČKE pre PRIJÍMATEĽA - zasielajte na e-mail: projektovepodpory@apa.sk
- Ak máte otázky ku konkrétnej VÝZVE na predkladanie ŽIADOSTÍ o PRÍSPEVOK (ďalej aj „výzva“), kontaktujte priamo vyhlasovateľa výzvy. KONTAKTNÉ ÚDAJE nájdete v príslušnej VÝZVE.
- Ak máte TECHNICKÉ PROBLÉMY (napr. nefunguje vám registrácia užívateľov portálu, nefunguje vám prihlasovanie sa do systému, na obrazovke sa vám zobrazuje chybová hláška systému a pod.), kontaktujte TECHNICKÚ PODPORU.